Reklamacije, prigovori i uvjeti povrata

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti web trgovini www.pro-farma.hr, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda, te svi ostali prigovori, moraju se iznijeti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona:

na broj telefona: _____________,

na e-mail adresu: shop@pro-farma.hr,

na adresu: Pro-farma d.o.o., Dotrščinska 18, 10000 Zagreb.

U slučaju opravdane reklamacije kupcu se omogućuje raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. U oba navedena slučaja, kupac je dužan izvršiti povrat proizvoda na način da proizvod mora biti neoštećen, nekorišten i u nepromijenjenoj količini, te u originalnoj ambalaži, uz predočenje originalnog računa. U slučaju da povrat proizvoda nije izvršen na navedeni način reklamacija se neće uvažiti. Proizvod se može vratiti poštom ili osobno radnim danom (ponedjeljak - petak) od 9,30 do 15,30 sati na adresu: Pro-farma d.o.o., Dotrščinska 18, 10000 Zagreb.

U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda novim u cijelosti snosi Pro-farma d.o.o.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Pro-farma d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.